Ağaç Ev Sohbetleri 242

Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerini yazıyorsunuz. Bu etkinliğe ilk kez katılıyorum. Fakat oldukça dikkatimi çekti. Bakalım nasıl devam edecek. Bunu ilerleyen zaman içerisinde görmek mümkün. Sizde bir blog yazarı iseniz ve haftalık konular hakkında yazmak isterseniz etkinliğe katılabilirsiniz.

                               

       Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerinizi yazıyorsunuz. Sizde bir blog yazarı olarak bu etkinliğe katılmak isterseniz, haftalık konular hakkında yazarak veya haftalık bir konu belirleyerek dahil olmanız yeterlidir.

        Bu haftanın konusuna gelirsek;

        "Aya yerleşecek miyiz?"

        Bunun yakın zamanda olması pek olası görünmediği kesin. Geçen haftalarda uzaya yerleşmek üzerine konuşmuştuk. Şimdi uzay deyince daha geniş kapsamlı geliyor ay olarak bakınca küçüldü biraz fikirler. Belki de ayın yapısından dolayıdır da bu düşüncem. 
        Ayın dünyadan farklı olan yapısı ile biz hemen uyum sağlar mıyız belli olmaz. Birde renksiz görüntüsü de pek iç açıcı görünmüyor. Evet, dünyamızın tartışılacak çok noktası olsa da güzel yönleri de çok bana göre. Bir kere çok renkli ve dikkat çekici. Kendine çeken bir çekimi var daha ne olsun diyorum. Bu çekimi bir o yapıyor herhalde. Belki de bizi etkileyen kısmı budur. 
        Birde güneşin faydasını dünyada iken görüyoruz. Ayda görmemiz pek mümkün olmazsa gerek. Zaten olsa idi kendisine yarardı. Hoş o araya girdiği için de arada mahrum kalıyoruz güneşten. Yani arada olduğundan ve sanırım kendinden başka bir faydası olmadığından ilgimi çekmiyor. Belki de dünyamızın uydusu olduğu içinde kabullenemiyorum. İlla başka gezegen olacak. Sonuçta değişiyorsak değsin buna. 
        Dünyaya göre ayda atmosfer sorunu da var.  Orada çok uzun süre yaşam söz konusu değil sanırım. Ömrü kısaltmak isteyenler için ideal. Yok, yaşamayı seviyorum diyorsanız dünyanız ile barışın derim. Birde dünyadan daha yakın güneşe buda sıkıntı olabilir. Malum güneşin yakından ışığının zararı artar. Bunu önleyecek şeyler gerek. Bunun için de biraz zaman lazım. 
        Birde biz dünyada alışığız kafamıza göre takılmaya, ayda bu mümkün görünmüyor. Hava da çarpışırız falan birilerine. Çok kalabalık olur mu onu da bilmiyorum. Bayram ziyaretleri orada da olacak mı yoksa aya geçtik diye bunlar biter mi? Yemekler değişir şimdi. Hayvan orada beslenir mi bilmiyorum. Eti bu dünyada zor yakalıyoruz artık orada hiç görmeyiz herhalde. Hatta geçen bir ülkede eti kilitli kasada satışa başlanmış. Biz aya gidersek herhalde özel uçaklarda satışa çıkar ya da özel bölümlerde olur. Bu çok etkili bir durum. Yeşillik olmaz bir kere ki yeşilin olmadığı yerin tadı tuzu olmaz. Birde deniz yok su falan istesek nereye gideriz. Piknik yapmadan yapamayız. 
        Ayda boyuna taş falan görürüz. Ona da çok gerek olmasa gerek. Bu dünyada taş kalpli insan sayımızda yeteri kadar var. Aydaki taşları aratmaz herhalde. Sanırım ben ayda yaşamayı tercih etmiyorum bu yüzden her türlü olumsuzluğu değerlendirdim. Dünyamızda yaşam kalitesi aya göre daha iyi sanırım. Bu yüzden daha iyisi yoksa dünya daha iyidir. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi yorumlarda belirtin. Sevgiyle kalın. 😊💜🍀 

Yorumlar

  1. Concordo com você! Em nosso planeta temos tudo que precisamos, pra viver na Lua vamos precisar de muitas adaptações e isso vai levar um bom tempo! Beijos! 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estou feliz que você esteja viciado em mim. Isso mesmo, nosso mundo é suficiente para nós por enquanto. Ainda há muito tempo para a vida na lua. Fique com amor. Mandei um beijo. 😊

      Sil
  2. Ojala algún día podamos pero por el momento no creo. Te mando un beso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojala algún día podamos pero por el momento no creo. Te mando un beso. 😊

      Sil
  3. ha haaa çok şirin bu yazın :) ayın kendisine bile faydası yok yani ha ha haa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmene sevindim. 😊Evet yok bence. Ki yazıda ayı baya gömdüm. Duygusu olsa bana alınabilirdi. 😊

      Sil
  4. Büyük bir bilinmezlik olsa da şu an için, aya ya da başka bir gezegene yerleşmek mecburi bir durumdan olacak gibi geliyor olursa. Söylediğin gibi dünyanın güzelliklerini ve insanın yaşamasına uygun keyif veren bir hayatı orada bulmak şu anki görüşümle zor gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Bilinmeyen şeyler olunca net cevapta vermek mümkün olmuyor. Dünyamız güzel şuan bize bence. 😊

      Sil
  5. Bence Ne aya ne de başka bir gezegene yerleşmek mümkün olmayacak o yüzden dünyamızın kıymetini bilelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bunun mümkün olmadığı ile birlikte bizi kabul etmezler. Biz önden ret edelim bari. 😊

      Sil
  6. Eğlenceli:)) elinize sağlık keyifle okudum, katılıyorum size, Cem Yılmaz'ın da görüşleri bizimle aynı sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. 😊 Fikirdaşlarımız artsın o zaman diyelim. 😊

      Sil
  7. the potential impact on daily life, from dietary changes to recreational activities, underscoring the significant adjustments that would be necessary for life on the moon...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, that's why it's too early to live on the moon. Maybe if the conditions we mentioned are met. But our world is colorful and beautiful, this is not the case on the moon. I think it's a little harder than that. What will happen in the future is unknown. Let's wait and see. 😊

      Sil
  8. Gezi için güzel olur da yerleşmeyi bilemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezi fikri bana da mantıklı geliyor. Yerleşmek zor sanırım. 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgililer Günü

Kadıköy Boğa Heykeli

Buz Prenses - Camilla Läckberg (Kitap)

Ağaç Ev Sohbetleri 223

Ömür Dediğimiz Nedir?

Yazı Yazmak!

Ağaç Ev Sohbetleri 221