Ağaç Ev Sohbetleri 211

Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerini yazıyorsunuz. Bu etkinliğe ilk kez katılıyorum. Fakat oldukça dikkatimi çekti. Bakalım nasıl devam edecek. Bunu ilerleyen zaman içerisinde görmek mümkün. Sizde bir blog yazarı iseniz ve haftalık konular hakkında yazmak isterseniz etkinliğe katılabilirsiniz.


        Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerinizi yazıyorsunuz. Sizde bir blog yazarı olarak bu etkinliğe katılmak isterseniz, haftalık konular hakkında yazarak veya haftalık bir konu belirleyerek dahil olmanız yeterlidir.

        Bu haftanın konusuna gelirsek;

        "Hayatta başarılı olmak için bir insanda olması gereken en önemli özellik nedir?"

        Başarılı olmak adına birçok uğraşımız olduğu gerçeğini kimse yok sayamaz. Peki, başarılı olmak için gerekli olan özellik dersem aklımıza neler gelir? Bana kalırsa ilk önce başarılı olmak adına istek gelir. İstek yoksa başarının olma ihtimali de yoktur. Başarı istiyor isek öncelikle istekli olmamız gerekiyor. Daha sonrasında ise gayret ve çaba ile gelir. 
        Bir insan başarı istiyor ise o konuda elinden geldiğince çaba göstermelidir. Çabasından sonra başarının gelmesi çok yüksektir. Tabi şöyle bir gerçeği de yok sayamayız. Başarı için zekanın ve aklında önemini yok sayamayız. Zekâ ile birlikte başarının gelmesi daha olasıdır. Aklını kullanıp çaba gösteren bir insan başarılı olur. 
        Peki, başarı için başka neler gereklidir? İyi bir eğitim olabilir mi? Eğitimin başarı üzetimde etkisi tartışılmaz bir gerçektir. Tabi bunun yanında aile etkisi de var diye düşünüyorum. Bazen aile etkisi ile başarı daha çabuk gelir. Hatta yaşam koşulları da başarı için bir etkendir. Kimi koşulları elverişsiz olan birinin başarısı oldukça dikkat çeker. Çünkü onu etkileyen koşullarının elverişsiz olmasıdır. Belki koşulları iyi olsa idi başarılı olması pek muhtemel değildi. Bu yüzden hayat tarzımız ve yaşam biçimimiz de başarı üzerinde oldukça etkilidir. Tabi bunu doğru kullanmakta çok önemlidir. Aynı zamanda şans diye bir geçmekte olabilir. Şans olmaz ise ne yapılırsa yapılsın olmaz. Belki de olmadığı için bunu şansa bağlamamız daha doğru geliyor. Kim bilir neye göre isimlendiriliyor bunlar. 
         Barları isteniyor ise öncelikle istek ve sonrasında plânlı ve devamlı bir çalışma gereklidir. Daha sonrakazanç sağlanır. Yeterli vazgeçmeye hemen hevesli olunmasın. Gayret ile yapılmayacak şey yoktur. Olacağını düşünüp ona göre hareket ettikten sonra gerisi kendiliğinden gelir. Hayatta başarılı olmak için dilekleriniz gerçek olması umuduyla. Sevgiyle kalın. ☺❤🌸

Yorumlar

  1. Yo creo que perseverancia y nunca dejar de creer en su sueño. Te mando un beso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. También soy alguien que no cree en la perseverancia. Nada puede pasar si no te rindes bien. También te envié un beso. 😊

      Sil
  2. istek önce sonra çaba sonraa aile ve yaşam tarzı pekuuu teşekkürler güzeldii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle sıra ile gider bunlar.😊 Rica ederim.

      Sil
  3. Sizi takibe aldım Sade ve Derin bloğundan tavsiye ile🥰 Başarılı bir blog olma dileğiyle isteklerimiz çaba ve gayretlerinin hep istikamet üzere olmasi duasıyla banada beklerim 💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ve sayfama hoş geldiniz. 😊 Umarım yazılarım ilginizi çeker. Hepimizin isteklerinin gerçekleşmesi dileğimle. Muhakkak geleceğim sayfanıza.😊

      Sil
  4. Ben uzun süredir pek yoktum, bugün Deep sağ olsun, onun yazısıyla fark ettim. Bir sürü blog kaçmış gözümden, siz dahil, ne güzel blogları anca görebiliyorum. neyse ki takibe aldım. Bir ağaç ev sohbetleri dönüyor fakat olayı yakalayamadım henüz ben, nerde belirleniyor konu, kim seçiyor, nasıl işliyor diye. yavaş yavaş yetişecek gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoş geldiniz. Artık aramızda görmek isteriz. Evet sağolsun bende bu sayede yeni blogları keşfettim. Sizi de takip ederim. 😊 Pazartesi günleri belirleniyor. Genelde konuyu Deep belirliyor. Yoksa kim ister ise belirler. Zamanla anlar yazarsın sende.😊

      Sil
  5. https://www.rehitu.com/2023/09/agac-ev-sohbetleri-211.html

    Bu konuda ben de yazdım bir şeyler.

    Muhtemelen bu sohbete katılanlar da hep aynı benzer şeyleri yazdı. Umarım hepimiz gerçekleştirebiliriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz sayfama. Birazdan yazınıza bakıyorum. 👍🏻 Evet başarı adına hepimizin bir istek ve gayesi vardır. Umarım gerçekleştiririz. 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgililer Günü

Kadıköy Boğa Heykeli

Buz Prenses - Camilla Läckberg (Kitap)

Ağaç Ev Sohbetleri 223

Ömür Dediğimiz Nedir?

Yazı Yazmak!

Ağaç Ev Sohbetleri 221