Ağaç Ev Sohbetleri 215

Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerini yazıyorsunuz. Bu etkinliğe ilk kez katılıyorum. Fakat oldukça dikkatimi çekti. Bakalım nasıl devam edecek. Bunu ilerleyen zaman içerisinde görmek mümkün. Sizde bir blog yazarı iseniz ve haftalık konular hakkında yazmak isterseniz etkinliğe katılabilirsiniz.

        Ağaç Ev Sohbetleri, her hafta bir sohbet konusu belirlenip o konu hakkında duygu ve düşüncelerinizi yazıyorsunuz. Sizde bir blog yazarı olarak bu etkinliğe katılmak isterseniz, haftalık konular hakkında yazarak veya haftalık bir konu belirleyerek dahil olmanız yeterlidir.

        Bu haftanın konusuna gelirsek;

        "Kedi mi, köpek mi?"

        İnsanların bir kısmı kedi derken, bir diğer kısmı ise köpek der. Bunun seçimini yapmak bize düşer. Hangisi ile daha yakın bir bağ kurmuş isek onun yakınımızda ve evimizde olmasını isteriz. 
        Seçim yapmak zorunda kalmış olsa idim sanırım bu kediden yana olurdu. Bir dönem kedi bakmış biri olarak hakkımı ondan yana kullanırdım. Neden kedi derseniz ise bana göre daha uysal ve ufak görüntüleri sanırım. Tabi şimdi küçük köpeklerde var ama kedi daha ılımlı geliyor. Tabi bu kedi ve köpek çeşidine göre de değişebilir. Kimileri vardır ki kendini çok güzel sevdirir ve benimsetir. Ondan seçim hangisi ile daha yakın bağ kurduğumuzdur. 
        Kedi olsun, köpek olsun bana kalırsa evde olmaması gerekiyor. Sanki onlar kısıtlanıyormuş gibi hissediyorum. Bu noktada biraz olumsuz bakabilirim. Bahçesi olan bir evde bakımı ve evde oluşu güzel olabilir. Ama küçük bir evde rahat hareket etmez ise onlar için iyi olmaz diye düşünüyorum. 
        Bakım konusunda hangisinin bakımı zor bilmiyorum. Ama köpek daha zor görünüyor sanki. Belki de bana öyle geliyor. Köpekler kedilere göre daha hareketli olur. Kediler daha sakin ve tembel olurlar. Birde köpeği gezdirmen gerekir gün içerisinde. Kedide böyle bir durum yok. Bu da kedi bakımının daha rahat olmasını sağlar.
        Hangisi olursa olsun duygusal bağ şart. Yoksa ne kedi ile ne de köpek ile yaşamak kolay olur. Önemli olan onunla bir iletişim kurmaktır. Gerisi kendiliğinden gelir. Arkadaş gibi sizinle takılır ve sizi yalnız bırakmaz. Bu noktada ikisi de çok güzel olur.
        Peki, siz hangi evcil hayvandan yana olursunuz? Kedi mi, yoksa köpek mi? Yorumlara bekliyorum. Sevgiyle kalın. 😊💛🍀   

Yorumlar

  1. Bütün hayvanları severim ama kedi diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bütün hayvanları severim ama iki arasında kalırsam seçimim kedi olurdu. 😊

      Sil
  2. köpeğin bakımı daha zor diyorlar her ikisine de bakanlar. bence de evde kedi köpek zor ama kuş veya balık olabiler gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor zor ikisi de zor. Onlar için de bizler için de. 😊 Balık mantıklı doğal ortamı şu sonuçta olabilir. Kuş olmaz yine. 😊 Çok seste yapar sonra. 😉

      Sil
  3. A mi me gustan los dos pero prefiero a los perros. Te mando un beso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Porque ambos son animales hermosos. Yo también te envié un beso. 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgililer Günü

Kadıköy Boğa Heykeli

Buz Prenses - Camilla Läckberg (Kitap)

Ağaç Ev Sohbetleri 223

Ömür Dediğimiz Nedir?

Yazı Yazmak!

Ağaç Ev Sohbetleri 221